Bez ohľadu na to, ktorý zo zdrojov návštevnosti www stránky je prioritný:
- priama návštenosť
- návštenosť z iných internetových stránok (bežné internetové stránky, blogy, rôzne diskusie a samozrejme sociálne siete)
- návštenosť z vyhľadávacích služieb
- návštenosť z elektronickej pošty
v prípade, že z akýchkoľvek dôvodov došlo ku výraznej prerábke internetovej stránky, návštevnosť www stránky bez následnej internetovej propagácie zmien utrpí.
Hlavným dôvodom je predovšetkým zmena adresácie jednotlivých podstránok, pretože kompletná prerábka so sebou prináša skoro vždy i zmenu štruktúry stránky. Návštevník stránky nech už príchádza akýmkoľvek spôsobom prichádza na stránku skrz starú adresáciu a teda nedostáva sa tam kam očakával. Samozrejme zmena adresácie ovplyvňuje i vyhľadávacie služby.
Druhým dôležitým dôvodom je i fakt, že prerábka so sebou prináša i zmenu obsahu jednotlivých stránok, či prináša úplne nový obsah, na čo v marketingu treba reagovať.